Post by cuhiclikomul on Feb 10, 2022 9:29:31 GMT 2
------------------------------------------
▶▶▶▶ Pokémon UNITE ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Pokémon UNITE IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyde kode mere alle ▞▞▞
▞▞▞ Pokémon UNITE 2022 version ▞▞▞
Pay2win
Sonic 4™ Episode I Аркадни yaf
Jeg har spillet dette spil i 2 måneder. Jeg havde ingen problemer i spillet, men efter den nye opdatering viste det mig, at du kan forbinde din spilkonto med Nintendo-konto eller Pokemon-konto. Jeg loggede ind med en Pokemon-konto. Så hver gang jeg åbner appen beder den om at logge ind igen, hvilket er irriterende. Hvilket ændrer mit sind fra at spille spillet. Så venligst løs dette problem
Fix matchmaking, hvordan skal jeg komme i niveau, hvis jeg bliver ved med at få AFK-spillere og en dum mængde Bots. Det er til det punkt, at jeg ikke længere spiller almindelige kampe, kun rangeret. På og rangeret føler nogle gange, at det bare er rent held, det hold, der får AFK-spilleren med pikachu og potion, taber... Du er ikke engang i stand til at kommunikere med dine holdkammerater. pokemons er vanvittigt ubalancerede. Og jeg er ret sikker på, at hvis du vidste, hvordan man tæller 3 stemmer ud af 5, er flertallet.
Sidste opdatering var bedre end denne Så mange fejl er der. For eksempel: når jeg prøver at logge ind på min konto bliver skærmen frosset, eller når jeg går for at forene kampe, så er skærmen også frosset, og den viser også, at jeg er begynder klasse 1, men faktisk ,m veteren klasse 4 1 stjerne
Elsker spillet, problemet er, at det tager for lang tid at matche, så fiks det, men giv det stadig en 5 stjerne😁
Efter opdatering bedømmer jeg denne 1 stjerne, for efter opdatering er alt meget godt. Men hver gang vi er nødt til at downloade tingene igen, som suger alle data fra den dag... så vær sød at gøre noget for disse, ellers er dette spil meget godt.
I hver kamp er der én offline spiller, der ødelægger spillet. Der burde i det mindste være bot-erstatning at spille. Det er irriterende, at afk-spilleren ville følge dig.
Problemet er, at zaptos/articuno er for kraftfuld, hvis du er i spidsen, og animy-teamet tog zaptos/articuno. Det er bare at forlade, fordi du ikke mister nogen chance for at vinde det skete for mig, mit tilfældige hold fik alle vokszoner af animy, men vi tabte på grund af zaptos/articuno ønsker jeg at lave ændringer på zaptos/articuno
Det er det bedste spil jeg nogensinde har set!!! Der er andre 5 vs 5 spil. Men det er bedst! Vi, pokémon-fans, kan bare godt lide det! Desuden spiller de, der ikke er pokémon-fans, også dette spil. Der er nogle problemer i dette spil, men du løser dem dag for dag. Dette gør det også fantastisk. Selv Pokémo UNITE er det bedste spil i 2021. Jeg håber, at det også vil være det bedste brugeres valg i fremtiden. Jeg kan lide det så meget!!!
Ikke et Pokemon-spil, men en MOBA-version af det...spillet er ret anstændigt alt er godt betaler ikke rigtig for at vinde, men matching er forfærdeligt og fyldt med så mange dårlige spillere og mangel på regelmæssige begivenheder.
This app is available only on the App Store for iPhone and iPad. Pokémon UNITE 4+.
meget godt
Pokémon UNITE Action gkx
Spillet er fantastisk, men: 1. Mængden af menuer er overdreven, nogle af dem fører til de samme handlinger, så det hele er meget overvældende og rodet. Jeg bruger måske 25 % af tiden på at springe mellem menuerne på at lede efter noget og samle præmier, som er spredt ud over flere forskellige menuer. 2. Nogle gange kører det ikke særlig glat med tabte rammer, forsinkelser, hakkende billeder. Andre spil inklusive Genshin Impact kører fint på min S10
Ret målfejlen, hvor den af en eller anden grund annullerer dunking tilfældigt, og det kostede mig nogle af mine spil sååå ja :///
Jeg kan ikke fortælle dig, at disse seneste opdateringer, inklusive den seneste, ødelagde min spiloplevelse, følgende er mine problemer 1. Matchmaking Jeg bliver kun matchet med AI betyder, at der ikke er nogen rigtige spillere 2. Fps og netværk, disse er begge ikke stabile Jeg har altid en god wifi- eller internetforbindelse, så hvorfor viser den dette 3. På kortet er der mange fejl. Plz slove disse og plz ikke svar mig "at plz forklare som i detaljer", som jeg allerede har forklaret i detaljer. Tak til dig
Jeg elsker bare dette spil, det er en ny måde at spille moba-spil med pokemon på, som jeg elsker begge dele!!! Grunden til at jeg giver den en 4 ud af 5 er fordi jeg ikke kan lide det faktum, at jeg ikke kan fortælle en tilfældig person at stoppe med at stjæle xp'en fra junglen. Også det faktum, at jeg skal tale med begrænsede ord, er jeg nødt til at stole på folk, der ikke ved, hvad de laver. Jeg synes, de bare skal tilføje et indslag til at skrive og tale, men hvis du bander eller bliver anmeldt og fanget, mister du fair play-point og er dæmpet.
Jeg kan ikke klikke på nogen af indstillingerne i spillet eller flytte min pokemon i rangerede kampe, og min Pokemon bevæger sig af sig selv, og jeg fik en strafbesked for tomgang i kamp, og mine fair play-point er reduceret. Ret venligst denne fejl. Matchmakingen er også så dårlig, at jeg altid får nye trænere som holdkammerater, og det andet hold er altid professionelle.
Alt i alt er det et godt spil. Selvom der er et problem, jeg fandt, og det handler om dit Surrender System. Kort sagt, hvis din fjende overgiver sig, burde det betyde, at du vinder ikke? Faktisk nej. For selvom din fjende overgiver sig, så længe de har flere point end dit hold, vinder de stadig til sidst. Det er ret skærpende og snyd, fordi fjenden bare kan overgive sig når som helst, så længe de ved, at de er i spidsen. I burde virkelig ordne det, da det er snyd og uretfærdigt.
Det var sjovt i starten, men når først sæson 2 startede, ændrede sig intet rigtigt. Jeg har matchet med mange afks eller dem, der går meget i tomgang gennem hele kampen, hvilket gør det svært at rangere. Det er enten det eller dem, der ikke ved, hvordan man spiller spillet ordentligt og bliver trampet af det andet hold. Spillet skal straffe dem, der ødelægger oplevelsen for andre mere.
Matchmakingen er ikke i orden, og der burde også være mere indstillingskontrol, der skal tilføjes i spillet, såsom sigte og deaktivere/aktivere target wild pokemon osv. Men generelt er det et ret sjovt spil at spille
Pokémon UNITE Veiksmas bdyc
Jeg elsker dette spil, men jeg er faldet drastisk fra Ultra og sidder fast i Veteran på grund af dumme holdkammerater. Kan du forestille dig, at jeg skal dække hele kortet alene, mens resten tumler rundt uden at score nogle mål. Bør inkludere rapportknap og andre kommunikationsmidler, da det er lort, når du ikke kan kommunikere og koordinere din strategi.
Pokemon Unite 50 millioner Download Milestone Hit - OM ...
Et nyt gratis at spille Pokemon-spil, Rumble Rush, skal snart lanceres til iPhones, der overfører Rumble-serien, der tidligere var vært på Nintendos Wii,
Et af de 3. klasses spil, jeg nogensinde har set. Den har ingen Exit-mulighed, og bot-spillere er altid i automatisk matchning.
Som en "MASTER"-spiller tror jeg, at spillet har potentiale, mangler et ordentligt matchmaking mislykket rapportsystem, spillet har meget at forbedre i rangerede og regulære kampe, at vinde er ikke alt, men at blive tvunget til at bære dårlige spillere igen og igen i regulære og almindelige kampe. rangeret ødelægger spillet, at se spillernes feed træffe dårlige valg i spillet, og spillere, der ikke hjælper og har ingen rapporteringsmuligheder for dårlige spillere, irriterer mig, andre moba-spil arbejder hårdt på at sikre, at spillet er underholdende.
Fedt nok
Sådan ødelægger du spiloplevelsen: 1. Giv veteranholdkammerater matchet selv i master league 1400+ 2. Afk tilfældige holdkammerater 3. Hold, der ikke forstår det grundlæggende i gameplay 4. Holdkammerater, der ikke vælger bane før kamp, og alle går til gård i centrum 5. Selvom du bærer hele holdet får du samme pointfradrag som andre. 6. Intet ordentligt strafsystem (der bør matchforbud direkte for Afk-spillere og spillere, der ikke spiller engang halvt godt som andre holdkammerater) 7. Og mange flere.
Dit system afskrækker ikke spillere i tomgang, hvilket forstyrrer gameplayet. Du skal give hårdere straf og fjerne tabte point, når du taber på grund af tomgang spillere. Spillet er godt, men det er frustrerende, hvis du har sådanne spillere i en matchup!
Fantastisk spil, jeg elsker tage på en Pokemon-baseret MOBA, og jeg elsker, hvordan det blev håndteret. Mit problem er, at det tager for lang tid at få valuta. Jeg forstår, at du vil have folk til at betale eller male, men 20 mønter for et 10 minutters spil, når de fleste Pokemon koster tusindvis, er lidt absurd.
Cookie Run: Kingdom - Kingdom Builder & Battle RPG
Dette er det bedste spil, men kan du lave mew og give det gratis til mig, og mit brugernavn er "kivf"
Ok nvm, sagde du at fikse matchmaking? Eller mere ødelæggende matchmaking? Jeg får en losestreak 7x fra matchmakingen. Efter det giver du mig en bots fjende? Det er ikke en kompensation for at gøre mig glad, men det giver mig et tegn på, at matchmaking allerede er brudt af. Hvilken ond udviklere gør sig klar til det døde spil. *Bare et forslag, giv aldrig dit spil til "Tencent", ellers vil du lide, hvis du ikke lyver.
Dette spil er fantastisk, og jeg støder sjældent på nogen fejl, men det største problem ved dette spil er, at det er matchmaking. Jeg bliver matchet med spillere, der ikke er mit niveau det meste af tiden. Et problem også i dette spil er, at nogle af Pokémonerne ikke er så afbalancerede, og nogle af dem er slet ikke levedygtige til konkurrence. Foretag venligst nogle ændringer i matchmakingen af dette spil, og afbalancer Pokemon rigtigt. Alt i alt er dette spil fantastisk og har kun nogle ret små problemer efter min mening.
Det plejede at være et fantastisk spil, men nu kan det næsten ikke spilles. Jeg plejede at elske at spille dette på Switch, men skiftede til mobil, fordi mobilspillere af en eller anden grund får hurtigere forbindelser og gameplay. Omkring begyndelsen af november bemærkede jeg, at det blev oversvømmet med nye mobilbrugere og sådan nogle, der ikke havde nogen interesse i teamstrategi. Det er et fantastisk spil, men det er kun så godt som de mennesker, du kommer til at spille med. Lav en indstilling, hvor Switch-spillere kan vælge kun at spille med andre Switch-spillere!