Post by cuhiclikomul on Feb 10, 2022 9:44:43 GMT 2
------------------------------------------
▶▶▶▶ Kingdom Rush - Tower Defense ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Kingdom Rush - Tower Defense IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijaa monia resursseja ▞▞▞
▞▞▞ Kingdom Rush - Tower Defense 2022 version ▞▞▞
Rakastan peliä, mutta et voi pysähtyä ja palata peliin. Pelit kestävät liian kauan, jotta niitä ei voi tallentaa ja palata. Minulla on harvoin tarpeeksi aikaa pelata koko peli yhdellä istumalla.
Upea peli! Rakastan sitä enemmän kuin kaikkia muita tornipuolustuspelejä täällä. Mielestäni erilaiset päivityspolut, joita voit tehdä torneille ja kuinka monta erilaista päivitystä voit tehdä niille tilanteesta riippuen, ovat täydellisiä! Ainoa syy, miksi telakasin tähden, oli se, että minusta tuntuu, että minun ei pitäisi joutua maksamaan muista sankareista, ja saamani sankarit ovat huonoja. Mutta muu viisas hämmästyttävä peli! Ja suosittelen sitä ehdottomasti lautallesi.
tosi hyvä
Viitaten edelliseen arviooni, minulla on asennettuna versio 5.3.07 (kun olen beta-ohjelmassa) ja käynnistyksen yhteydessä on edelleen sininen näyttö, jossa on mainittu virhe, ja kerroin sinulle (joka lukee tämän tukitiimiltä) että kokeilin betaa ja normaalia ._. Päivityksen kuvauksessa sanotaan kirjaimellisesti, että korjasit käynnistysongelman Android 4:lle ja 10:lle. Sanoin, että minulla on 11 :v
En yleensä pelaa tornipuolustuspelejä. Kingdom Rush tuntuu enemmän RTS:ltä, jolla on sotilaiden hallinta ja yleinen taktiikka. Hyvin tehty!
Rakastan tätä peliä, mutta et todellakaan voi ohittaa sen maksamista tai heidän mainoksiaan katsomista. Joskus minun on katsottava 30 mainosta päästäkseni tasolle. Ne ovat 5-35 sekuntia kukin. Sanotaan, että voit mennä alas, mutta ei kaikilla. Ja voit katsoa heidän strategiaoppaansa, määrittää sen samalla tavalla etkä silti voi ohittaa. Niissä kaikissa on premium-sisältöä Miten saat sen? Näin vain helmiä myytävänä, en ole vielä ostanut niitä, mutta kuten sanoin, täytyy katsoa mainoksia, jotta se menee ohi.
Aihe on tällä hetkellä suht suosittu pikkupeliformaatti, tower defence, ... Esimerkkinä erittäin hiottu tower defence, Kingdom Rush (Varoitus: Tämän kanssa
Se on hyvä peli. Tietysti joudut maksamaan joistakin sankareista, mutta tämä on mobiilipeli. Joten on varmasti jotain maksettavaa, jos free-to-play-yhtiö haluaa ansaita rahaa. Pelin kulku on mukavaa. Jotkut yksiköt ovat ärsyttäviä, mutta jos ypu käsittelee niitä oikeilla torneilla, se ei ole enää niin tuskallista. Kaiken kaikkiaan hyvä peli.
maksa voittaaksesi, paljon väärennettyjä positiivisia arvosteluja, ostaja varo jalokivet tuovat sinulle tuskin mitään, täytyy poistaa, koska tämä peli ruokkii tosiasiaa, että voit melkein onnistua.
Peli on hauska ja helppo pelata. Saat 4 tyyppistä torneja, joista jokaisessa on 2 erikoisalaa tasolle 4. Useita kykyjä per erikoisala, joten se tekee pelistä enemmän kuin "rakenta vain yhden tyyppinen rakennus" -puolustus. Minulla on 2 päävalitusta - ensimmäinen on lähikontakti. Näyttää siltä, että sotilaiden on oltava tien keskellä pysäyttääkseen kaikki viholliset. Nähdyt viholliset kävelevät aivan ohi. Toinen on polymorfinen loitsu - sotilaat/sankarit eivät hyökkää lampaiden kimppuun, joten jos se ohittaa tornejasi, olet kusessa.
Se on hyvä peli, mutta se ei riitä
Kingdom Rush: タワーディフェンス戦争コンバット 頭脳系 sqst
Sovellus asettaa puhelimesi äänen etusijalle, vaikka sammuttaisit musiikin ja äänet, mikä tarkoittaa, että et voi kuunnella musiikkia tai ääntä mistään lähteestä ja pelata peliä samanaikaisesti
ok, mutta melko turhauttava ongelmani pelin kanssa on se, että 90℅ pelin vihollisista on taikuudenkestäviä tai saa hullun kantaman ja/tai regeneroitumisen.se tekee tietyt kartat mahdottomaksi ja pakottaa sinut ostamaan tavaraa thr ingame shopista tai ostamaan sankareita oikealla rahalla. myös kasarmit ovat mielestäni täysin hyödyttömiä. Solderit ovat kuin paperia ja tekevät keskimäärin 3-4 tason 3 kasarmeille. ne ovat myös heikompia kuin jotkut pelin heikoimmista asioista, mikä on todella ärsyttävää.
... Ninja Hero Cats Premium; OTTTD: Ylin TD; Holtiton pako 2 ... Kingdom Rush Frontiers- Tower Defense -peli; Kingdom Rush Origins- tornin
Google Play Pass -pelit - täydellinen luettelo (päivitetään ...
Ei voi läpäistä tasoa 6. Sain 6 tasoa ja yritti noin 100 kertaa. Tämän poistaminen.
Hauska hauskanpito alkoi hitaasti. Sitten hetken pelaamisen jälkeen tästä pelistä tuli intensiivinen. Nyt en voi lopettaa sitä. Täysin addiktoivaa. Kiitos Kingdom Rush People!
Ärsyttävän koukuttava. Sopivan haasteellinen kun pystyy tason määrittelemään. Pojalle oma ja itselle vaikeampaa
Hyvä peli
The most addicting tower defense game returns in an all-new prequel adventure with your Kingdom Rush Origins - Tower Defense Steam PC key.
Ehdottomasti melko hyvä, vaikka tarvitsetkin säännöllisiä kuukausipäivityksiä uusia ja parempia kokemuksia varten!
Siksi Tower Defensen fanien on kokeiltava muita projekteja. ... josta Kingdom Rush -fanit saattavat pitää, on Realm Defense. Äskettäin Applen App Storen
More Snacks! নৈমিত্তিক jaws
Se on todella hyvä peli, ainoa vaivani on se, että saavutukseni eivät ole synkronoituja Google Play -pelien kanssa, vaikka kirjaudun sisään. Onko tämä ongelma pelistä vai Google Play -peleistä?
Ladattu tarkoituksena kuunnella podcasteja tai musiikkia pelaamisen aikana. Peli estää kaiken muun äänen, joten se ei ole mahdollista. En ymmärrä, miksi tämä on ongelma. Muiden pelien kanssa ei ole koskaan ollut tätä ongelmaa
Kenen torni on vahvempi: Tower Defense Games ... Strateginen sarja tietokonepelit, joka edustaa Tower Defenseä käänteisesti.
Ensimmäisen kampanjan jälkeen sinun on periaatteessa käytettävä rahaa voittaaksesi, uskomattoman vaikeaa, jos et. Tarpeetonta sanoa, että en kuluta rahaa, joten poistin vain asennuksen.
En jaksa edes ladata peliin 😒
Peli on niin hauska, mutta kampanja on pitkä, kuten .. Seriusly 16 wave! Pelaan aivan kuin hullu 1 tunnin vain yhden kampanjan ajan
Peli on kaiken kaikkiaan hauska, mutta skaalauksen vaikeutta ja kullankeräysnopeutta voitaisiin parantaa
Kingdom Rush - Tower Defense Strategy myva
Pidin tästä pelistä ja pidin esimerkiksi lentomatkoista. Valitettavasti he ovat nyt päässeet niin, että pelin on kirjauduttava sisään heidän palvelimelleen. Olen varma, että se myy DLC:tä; ei ole muuta syytä, koska se on (aiemmin) täysin offline-peli. Tämän vuoksi olen poistanut pelin asennuksen enkä enää suosittele sitä muille. Valitettavasti hyvän offline-ajan tappajan metsästys jatkuu.
Pelikohtaus hyppää aina, kun yritän sijoittaa joukkoja.