Post by cuhiclikomul on Feb 10, 2022 9:53:34 GMT 2
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cooking Frenzy®️Cooking Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cooking Frenzy®️Cooking Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder mer alle ▞▞▞
▞▞▞ Cooking Frenzy®️Cooking Game 2022 version ▞▞▞
Det er et morsomt spill for å fordrive tiden. Jeg har ikke hatt noen store problemer så langt og elsker de forskjellige restauranttemaene. Har noen annonser, men etter en liten stund sluttet de virkelig å plage meg. Jeg håper de fortsetter å legge til dette spillet.
Spillet er morsomt i begynnelsen. Etter hvert som du går videre, må du bruke boosts og diamant for å bestå. De fleste diamantene du tjener går i en sparegris som du må kjøpe når den er full, noe jeg ikke vil. Hvis du ikke kjøper dem, tømmes banken og starter på nytt. Mange ganger på slutten av nivået dukker det opp en popup som spør om du vil legge til flere kunder, når det ikke er noen. Den viser "Du har 0" kunder. Hvis du ikke bruker/kjøper diamanter, er det eneste alternativet å "mislykkes" det nivået. AVINSTALLERER!!!
Cooking Frenzy®️Cooking Game Strateginiai lfcp
Jeg elsker dette spillet! Jeg vil ha flere billigere boostere. Som 100 lilla edelstener for $0,99. Og noen av annonsebelønningene fryser og starter deg på nytt. Trenger noen feil løst, men totalt sett har jeg spilt en stund nå...
Litt fornøyd. Helt siden siste oppdatering er ikke spillet så morsomt som det pleide. Jeg har sett på annonser for å tjene diamanter, men akkurat nå er det ikke så mye. Pluss når du starter et spill kan du se en annonse for å legge til som en booster, men nå kan du ikke gjøre det. Håper de vil bringe det tilbake. Det jeg mente var at jeg gleder meg over å se alle annonsene i spillet fordi det hjelper meg å tjene diamanter gratis. Jeg skulle ønske du kunne ta det tilbake.
Det er et flott spill, men ja, du må nesten alltid ha power-ups for å passere visse nivåer, du tjener tonnevis med mynter, men knapt noen diamanter, som er det du trenger for å kjøpe power-ups, jeg kjøpte en pakke her om dagen og kom tilbake senere for å finne at alle power-upsene mine er borte og jeg ikke hadde brukt alle.
Dette er en lønn for å vinne spillet. Du kan bare gå opp i nivå hvis du får boostere som koster ekte penger - i avhengighet av det er det kostbart siden alt i spillet vil koste deg minst 100 diamanter. Hvis du kjøper en pakke blir den ferdig veldig raskt, så det er ikke verdt det. Jeg bruker ekte penger på falske ting bare hvis det er verdt det. Det er imidlertid et fint spill, hvis du ikke har noe imot å bruke mye ekte penger for ingenting, fortsett.
Fullførte hele spillet og trengte ikke å bruke penger, annonsene er mer enn irriterende, aldri spilt et spill med så mange annonser. Venter på at verden 4 skal lages. Hvor lenge vil det være?
Det er et fantastisk spill Det er ganske utfordrende mesteparten av tiden, men jeg elsker å akseptere utfordringene og jeg liker dette spillet. Jeg venter alltid på nye restauranter fordi jeg fullfører nivåene mine raskt
Likte de to første restraunts, selv om slutten av ramen en var ganske vanskelig å fullføre uten å bruke boosts (som bare er en annen måte å få deg til å bruke penger på), men etter en god stund kom jeg endelig dit, men jeg tror du burde få lov til å velge hvilken selvbegrensning du går videre til, siden jeg har mistet interessen nå, siden bakerinivået virker ganske kjedelig og du må fullføre det for å fortsette og prøve de andre begrensningene, ellers et bra spill.
Ikke veldig fornøyd med den nye oppdateringen. Du får ikke en booster i starten av spillet lenger, og også når du ikke passerer et nivå, fikk du en ny sjanse på slutten av spillet til å se en annonse, men du får bare et par nå. Vennligst legg alt som det var før siste oppdatering
Det er et vanedannende spill som er superenkelt i begynnelsen, men som mange andre har sagt, er det nesten umulig å passere visse nivåer uten å bruke penger...og tjene de lilla edelstenene? Glem det... det tar EVIGHET. Jeg vil ikke måtte passere ett nivå 800 ganger for å få nok edelstener til å kjøpe TRE power-ups som i utgangspunktet er borte på et øyeblikk. For vanskelig. Avinstallerer.
MOD-MASTER for Minecraft PE Alat fbev
Jeg liker spillet. Det hjelper å få tiden til å gå. Men jeg har ventet i godt over en måned på at de neste restaurantene skal legges til etter biffrestauranten i gourmet new town. Noen anelse om når det vil skje? Forhåpentligvis snart, ellers må jeg slette den. Ingen vits i å ha et spill som bruker plass hvis jeg har slått alt så langt.
Måtte slette min forrige anmeldelse. Den nye oppdateringen er fantastisk. Selv om jeg mistet alle stadiene mine da jeg slettet den forrige. Å begynne på nytt er gøy. Flott app, fantastisk oppdatering. 5 stjerner hele veien
Det er kult, men det er det samme spillet med et annet navn, og det blir så kjedelig at jeg avinstallerte det. Den styrer også hvor lenge maten skal lages, så det blir vanskeligere å kontrollere. Og ja, jeg er enig. Nivå 3 er umulig å bestå.
det er et spill med veldig irriterende format, du kan ikke kjøpe liv med opptjente mynter, i stedet må du bruke diamanter opptjent i spillet, noe som er så latterlig fordi du vil få bare én diamant etter å ha ryddet ett nivå, og du vil aldri få 100 diamanter så indirekte hvis du ønsker å spille spillet må du kjøpe alt kreftene og alt, avinstallere det et slikt pengeorientert spill. Hver gang du går fremover må du kjøpe noe så hvorfor i helvete er mynter der?? og annonser omg.
For mange annonser, men det er greit, jeg liker dette spillet😉♥️
Dette er et flott spill..men...når du når høyere nivåer, er kostnaden for å fortsette konstant og nivåene er mye vanskeligere...du bør få flere gratis varer for å holde deg gående ...det er hvordan du holder kundene spille selv om du må legge ut penger her og der
🙂
Jeg anbefaler virkelig ikke. Spillet er bra. Men ikke så flott. Den ba meg kjøpe noen edelstener og investere litt penger. Mens jeg kjøpte å betale det, tenkte jeg at alle stadier ville være klare. Men senere er det få stadier i spillet, som slett ikke kan fjernes. Bare for å rydde scenen, spør den alltid om å kjøpe edelstener, og nå koster The Gems rundt 90 INR /- for å bare rydde en scene. Jeg har virkelig anbefalt folk å spille dette. Hvis du har nok penger, last ned og invester på edelstener og tøm scenen.
Jeg kan ikke laste ned neste restaurant, det fortsetter å si, internettforbindelsen min er feil
Ville vurdert en 5-stjerners hvis du hadde muligheten til å kjøpe spillet i stedet for å ta betalt for å bryte sparegrisen for å få søte belønninger. Hver gang du betaler for å bryte den, neste gang koster det mer å slå den. Den kontinuerlige økningen i kostnadene gjør spillet mindre morsomt.
Jeg elsker dette spillet. Jeg klarer det meste av tiden uten å betale for noe som er flott. Grunnen til at den ikke fikk 5 stjerner er at jeg ikke kan laste ned neste trinn. Jeg har oppdatert appen, men kan ikke laste ned neste nivå/restaurant, og det er så FRUSTRENDE! Likevel er det et flott spill å spille.
Du må kjøpe boostere for å passere visse nivåer. Ingen reelle instruksjoner om de ulike aspektene av spillet. Vanskelig å gå videre og ingen anelse om hvordan med mindre du bruker penger.
Likte spillet, men det er bokstavelig talt en annonse etter hver runde... det er så irriterende... Jeg føler at de burde selge en annonsefri versjon av spillet. Jeg endte opp med å slette den
Jeg liker virkelig dette spillet så langt! Vanligvis blir de så vanskelige at jeg må avinstallere, men vi får se!! Det er morsomt og utfordrende, men ikke så mye at du ikke kan nyte spillet. Gode jobbutviklere!! Jeg håper det fortsetter å gå bra fordi jeg liker det.
Morsomt, utfordrende, supervanedannende spill! Flott grafikk. Jeg har kommet meg til nivå 104 uten å bruke noen $$$. Når det er sagt, trenger du mye tålmodighet for å tjene diamanter ved å se utallige annonser. Noen nivåer får deg til å bruke dem (100) for å kjøpe ekstra tid (men det tar evigheter å tjene det beløpet, så det er ikke alltid verdt det). Enkelte nivåer lar deg ikke passere fordi du gikk tom for kunder og du er tvunget til å bruke diamanter for å få flere. Opptjent tid livet må brukes umiddelbart eller det forsvinner.
Vilde selge pakkeikon. Jeg har tatt med startpakken og det var ikke mye informasjon om pakken i tekst men ikoner. Jeg så uendelig-ikonet og fulgte av 30M. Jeg hadde ikke forventet at det skulle være 30 minutter. Så slå ut hver funksjon nevnt i pakken som om ingen annonser var aktive bare 30 minutter. For meg er det en rip off. Hvis du gir mer tydelig om hva du selger i stedet for uklart fint designikon. Jeg ville vurdert det som rettferdig.
Så tilsynelatende har jeg nådd et nivå der det ikke er andre tilgjengelige restauranter, så spillet mitt er stoppet. Jeg har aldri hatt en app som ikke har nok spill tilgjengelig til å holde spillet i bevegelse veldig skuffende. når vil flere restauranter være tilgjengelige, så jeg fortsetter å spille dette spillet, eller må jeg slette det og gå videre til en annen app?
Jeg har virkelig likt å spille dette spillet, men nå har jeg 3 stjerner på hvert nivå jeg kjeder meg. Jeg brukte ikke ekte penger, og jeg syntes muligheten til å tjene edelstener og power-ups var rettferdig med muligheten til å se en video for litt ekstra tid på de vanskeligere nivåene. Hadde heller ingen problemer med at spillet krasjet eller ikke lastet. Har du noen sjanse til nye nivåer?! Ellers kan jeg like gjerne avinstallere og finne noe nytt å spille.
Elsker dette spillet, men det fortsetter å fryse når du prøver å se videoene, og nei det er ikke et dårlig tilkoblingsproblem som forklart av utviklerne, siden andre spill fungerer perfekt
Hvorfor viser ikke skjermbildene hva spillet faktisk er? Dette spillet er greit, men det er ikke forskjellig fra alle andre matlagingsspill der ute. Jeg ser etter et spill hvor vi raskt må matche bestillingene riktig til en haug med bilder... ikke et der vi må "lage" maten.
Dobbeltklikk eller til og med ved et uhell klikker 2x på en tom tallerken, legger den automatisk i søpla selv om det ikke er noe på tallerkenen å legge i søpla. Vennligst fiks dette.
Elsker å spille spillet, men jeg har ventet på at en ny restaurant skulle åpne, og det har den ikke ennå. Forhåpentligvis åpner den snart. Jeg har brukt penger på edelstener.
Jeg ville gitt den 5 stjerner, men med annonsene får du 4 stjerner. Jeg elsker hvordan spillet spilles og det går raskt. Jeg hater reklame! Hvorfor er annonsene på spill er over meg
Cooking Frenzy®️Cooking Game Strateginiai lfcp
2/29/20: Hvorfor høres alle anmeldelsessvarene like ut? Uten en reell vei fremover for å fikse de tingene som ikke fungerer for oss spillere? Fortsatt fast i bakeriet!! 21.02.20 Jeg er i ferd med å avinstallere dette spillet. Mengden diamanter du må bruke i 30 sekunder ekstra er latterlig, spesielt når det er så vanskelig å tjene dem sammen med nøklene. Jeg har sittet fast i bakeriet for alltid. Jeg hater virkelig at det ikke er noen fordel å oppgradere maten og kjøkkenvarene dine for å komme videre.
Dette spillet er så morsomt, men en stor pengefelle...jo høyere du kommer i nivåer er det nesten umulig å fullføre uten å måtte bruke penger på mer tid. Ja, du kan samle poeng over lengre tid for å betale for det, men det er så frustrerende å bli fanget i et nivå og ikke klarer å fullføre på grunn av dette, det er ikke verdt investeringen.
Jeg elsket dette spillet i begynnelsen... Men nå kan ingen nivåer passeres uten å bruke 100 diamanter.. det er bokstavelig talt umulig for en person å passere disse nivåene uten å bruke diamanter eller ha boostere...