(iOS) Cooking Cafe – Restaurant Star : Chef Tycoon snyde kode mange mønter
Feb 10, 2022 9:59:34 GMT 2
Post by cuhiclikomul on Feb 10, 2022 9:59:34 GMT 2
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cooking Cafe – Restaurant Star : Chef Tycoon ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cooking Cafe – Restaurant Star : Chef Tycoon IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyde kode mange mønter ▞▞▞
▞▞▞ Cooking Cafe – Restaurant Star : Chef Tycoon 2022 version ▞▞▞
Cooking Cafe – Restaurant Star : Chef Tycoon פנאי ltof
Jeg kan virkelig godt lide dette spil er fantastisk at spille det
Hader dette spil
Meget interessant madlavningsspil..jeg elsker at spille og kunne ikke stoppe for at være en bedre kok 😊👍
Så langt så godt,,, spiller stadig.
Heroes Inc. Arcade sma
Jeg ville gerne kunne lide dette spil, men efter at have set det virkelig ALT om pengene fra din side. Tak men nej tak.. spillet blev spillet; spillet slettet!!
mandon
☺☺☺
Cooking Cafe – Restaurant Star : Chef Tycoon કેઝ્યુઅલ hfxd
jeg vil prøve denne app
Det er virkelig sjovt og nemt. Den bedste måde at dræbe tid på, er tilføjet, men det er ok
Jeg har brug for madlavningsspil
Jeg elsker det . Får tiden til at gå hurtigere
Meget godt spil
Sjovt!
Noget efter Frankrig? Venter spændt på det. Jeg hader, at du taber indkøbsposer, hver gang du spiller. Jeg tror, at du kun skal miste liv, når du ikke klarer et niveau
Det er et godt spil! Men der er en flok på 5 sekunder efter hvert niveau. Jeg forstår dog, at annoncerne betaler for spillet for at gøre det gratis. Når det er sagt, ville jeg ønske, at der var en måde at få færre annoncer på.
Det er et sjovt spil, men lidt langsomt
Jeg kan godt lide dette spil
Jeg nød virkelig dette spil, indtil jeg var halvvejs gennem placeringen 4, da spillet blev nulstillet til begyndelsen. Hvis den fejl skulle rettes, ville spillet være 5 stjerner.
Madlavning
Hvorfor er det så svært at få 3 stjerner, men alligevel når du dit mål
Meget flot, frekvensen af annoncer er den helt rigtige
Loggede på med facebook og modtog ingen diamanter som lovet. I stedet frøs spillet, da det vendte tilbage efter at logge ind og måtte lukke.
Okay
Fantastiske spil Jeg kan lide det Det er ikke kedeligt Nogle gange er det svært Men det er okay udfordrende ilove dette spil Flere lektioner end du kan forestille dig, hvordan man spiller essay eller svært
Skit dårligt
Opdatering: slettes nu, da udviklere stadig ikke har produceret nogen nye niveauer i over en uge nu. En skam, da det kunne være et fantastisk spil. Nedgraderet til 2 stjerner, da niveauerne er løbet tør, og ja, jeg har opdateret og nej.....der er ingen andre tilgængelige steder. Fantastisk spil, men hvad jeg ikke forstår er, hvorfor du kun får tildelt et vist antal tokens at spille med. Når de er væk, må du vente på mere. Hvorfor åh hvorfor vil du stoppe folk med at spille dit spil?!!
jeg elsker dette spil
Godt spil mit problem i øjeblikket er, at jeg er nødt til at blive ved med at trykke på rækkefølge, fordi den ikke reagerer på min berøring, løs venligst dette problem, og jeg vil ændre min vurdering tak
Jeg kan meget godt lide dette spil, fordi det er mere mit tempo. Jeg elsker disse madlavningsspil, men det kommer normalt til et punkt, hvor jeg ikke er hurtig nok og ender med at afinstallere spillet. Denne virker mere afslappet, så jeg får fortsat timers spilletid. Jeg er pensioneret, og dette er en af mine guilty pleasures. Forhåbentlig har jeg fundet en "Keeper".
Et meget interessant spil. Sammenlignet med de andre madlavningsspil, jeg har spillet, fandt jeg dette vanedannende. Den rigtige mængde udfordring. Bred vifte. Dejlige opgraderinger og ikke for stressende. Men jeg er tvunget til at give den en trestjernet anmeldelse, da jeg er løbet tør for niveauer! Der er ikke flere restauranter at låse op: i stedet står der "kommer snart"! Prøv venligst at opgradere spillet med flere niveauer!
Køb ikke spilartikler. Købte forsyninger for $2, og de blev ikke krediteret på min spilkonto.
Tvangsannoncer jeg ikke kan tåle.. skal se annoncer for at spille spil afinstallation.
Elsker dette spil svært at lægge fra sig. God måde at fordrive tiden på. Sjovt meget sjovt.
Fryser op
Meget dårligt spil
Jeg prøvede at downloade spillet, men det downloader ikke. Lav det
Hahaha elsker det
Cooking Cafe – Restaurant Star : Chef Tycoon કેઝ્યુઅલ hfxd
Dette spil er meget dumt spil
Jeg elsker dette spil så interessant og har en smuk grafik..❤️😘
Meget godt spil sammenlignet med andre. Annoncer er korte, niveauer, selv når de er sværeste, er ikke svære at gennemføre. Opgraderinger er ikke OOP, hvis du laver de ekstra niveauer. Alt taget i betragtning, ikke alt for påtrængende, mens det stadig er en udfordring, alt sammen uden at skulle bruge mine egne penge. Vind til mig.
Dette spil er fantastisk elsker det